נהרי: "לא מתחרט על משרד הרווחה, לא בזבזתי שם זמן"

יש פרויקט של טיולים באמצעות החברה להגנת הטבע שהגברתי. 2300 תלמידים במוסדות של נושרים יצאו לסיור מלא, זה שינה להם את החיים
דוד קורצוייל No Comments on נהרי: "לא מתחרט על משרד הרווחה, לא בזבזתי שם זמן"

יש החלטה של מועצת החכמים בה הייתי אמור להיות במשרד החינוך. אבל לא התאפשר לשני סגנים להיות יחד באותו משרד • אפילו לשכה לא ביקשתי, הייתי בחדר פשוט ועבדתי • ולמה הוא יבקר הרבה בכנסת?

סגן שר הפנים, משולם נהרי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
יש פרויקט של טיולים באמצעות החברה להגנת הטבע שהגברתי. 2300 תלמידים במוסדות של נושרים יצאו לסיור מלא, זה שינה להם את החיים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר הפנים, הנגב והגליל, משולם נהרי שפרש היום מהכנסת לטובת ח"כ גואטה אומר בראיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית כי הוא שבע רצון משבעת החודשים במשרד הרווחה.

לא נתן לך לעבוד השר מעליך

 קודם כל צריך לדייק. הוא לא הפריע לי בעבודה, לא סייעו לי אבל לא הפריעו לי. הצלחנו להביא הישגים ובשורה למגזר החרדים. זה לא סוד שאני רואה בזה שליחות בכל הנושא של הנוער הנושר, זו הייתה הזדמנות פז למסדר ולבנות נכון את הדברים הללו.

ובכל זאת היית יכול לעשות יותר

בהחלט, אבל בנסיבות שהיו השתדלתי לעשות את המקסימום שאפשר. אני חייב לציין שהדרג המקצועי במשרד הוא נפלא. יש פרויקט של טיולים באמצעות החברה להגנת הטבע שהגברתי. 2300 תלמידים במוסדות של נושרים יצאו לסיור מלא, זה שינה להם את החיים. זה החזיר להם את החיוך והתקווה.

זה לא היה מתואם עם כץ?

להזכירך יש החלטה של מועצת החכמים בה הייתי אמור להיות במשרד החינוך. אבל לא התאפשר לשני סגנים להיות יחד באותו משרד, והתחייבו ליהדות התורה קודם לכן אז דברו על שינוי החוק ועד אז עלתה הצעה שאהיה במשרד הרווחה כדי לקדם את הנושאים שחשובים לנו מאוד. אפילו לשכה לא ביקשתי, הייתי בחדר פשוט ועבדתי.

איך ההרגשה להתפטר מהכנסת?

התפטרתי ברגע שהמועצת החכמים ומו"ר הרב בעדני אמר לי שאני אתפטר הראשון ולא שאלתי שאלות. כל נושאי הצעות חוק ושאילתות במשרדים הללו הן רבות ואני ישיב מטעם המשרד.



0 תגובות